

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

30 dni na zwrot
Zgodnie z ustawą "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny.
1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje (na podstawie przepisów prawa) prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.
2. Aby odstąpić od umowy należy przesłać stosowną informację na adres email: biuro@isodry.pl o podjętej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia.
3. Ze względu na specyficzne właściwości sprzedawanych produktów muszą one byś zwracane w oryginalnym opakowaniu tj. zabezpieczone przynajmniej 2cm grubości styropianem, chroniącym przed zbyt wysoką i zbyt niską temperaturą w transporcie. W przypadku braku takiego opakowania reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w issodrysklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.
Ze względu na specyficzne właściwości sprzedawanych produktów muszą one byś zwracane w oryginalnym opakowaniu tj. zabezpieczone przynajmniej 2cm grubości styropianem, chroniącym przed zbyt wysoką i zbyt niską temperaturą w transporcie. W przypadku braku takiego opakowania reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.
W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
- przesłać zgłoszenie na adres mailowy: biuro@isodry.pl
- przesłać zgłoszenie na adres ul. Głowackiego 1a lok.3, 05-071 Sulejówek
„Konsument może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/